Re: Lamerstwo w Polskim Internecie (off topic)

Autor: dj.futszak (WYTNIJTO.futszak_at_miesiecznik.zly.jest.dobry.com)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 11:26:24 MET DST

On Fri, 30 Apr 1999 01:33:30 +0200, "Przemyslaw Popielarski"
<premax_at_hotmail.pl> wrote:

>Nie musi wracac, nigdzie nie poszedl. Patrz rozmowy miedzymiastowe i
>miedzynarodowe. Patrz takze rozmowy lokalne np. w b. woj. warszawskim - choc
>to akurat ma sie zmienic, pewnie za najwczesniej rok znajac zycie.

dodac nalezy jeszcze ze fakt przydzielenia koncesji komus tam nie jest
rownoznaczny z faktem ze wszyscy na koncesjonowanym terenie beda od
razu mieli mozliwosc alternetywnego wyboru.
W planach ministerstwa jest ze do chyba 2001 roku bedzie 15mln
abonentow, w tym az 13mln bedzie przylaczona do sieci tpsa.
Patrzac globalnie monopol bedzie nadal i to wynika z planow
ministerstwa...

>Niestety jest :(

to czemu ja mam takie wysokie rachunki ????

>BTW, przeniescie sie na polip... lub pl.test :)

A co, nie jestesmy ???

dj.futszak
http://www.telefonia.w.pl
Powzyzsza wypowiedz jest wypowiedzia czlowieka ktory charakteryzuje
sie wielkim ryjem i znikoma wiedza na temat telekomunikacji.
zgubilem rachube czasu :-(