Re: Lamerstwo w Polskim Internecie (off topic)

Autor: dj.futszak (WYTNIJTO.futszak_at_miesiecznik.zly.jest.dobry.com)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 11:26:26 MET DST

On Fri, 30 Apr 1999 01:52:03 +0200, "-= Mr.FX =-" <mrfx_at_clan.pl>
wrote:

>Już niedługo się to zmieni (musi się zmienić jeżeli mamy się integrować z
>UE). AFAIK już obecnie własne połączenia ze światem ma np. POL34.

Pol34 nie udostepnia swoich uslug dla komercji...

>Za to w innych rejonach Polski działają operatorzy lokalni. Wcale nie jest
>ich tak mało.

ja jestem mieszkancem innego rejonu Polski i nadal jestem skazany na
monopol.
I co Ty na to ???

Tak sie akurat dziwnie sklada ze wiekszosc rejonow to takie gdzie jest
monopol i szanowne ministerstwo raczej nie chce zmienic tego faktu.
Zamiast monopolu - regulacja, ale to dla klienta niewiele zmienia, bo
ciagle to jest ograniczenie i to dosyc spore.

Fakt ze gdziec tam jest wybor pomiedzy az dwoch uslugodawcow nie
zmienia faktu ze wiekszosc z nas musi sie obchodzic smakiem bedac
skazanym na jednak, jedyna firme ktora jest tego swiadoma i
wyukorzystuje ten fakt ze szkoda da nas :-(

dj.futszak
http://www.telefonia.w.pl
Powzyzsza wypowiedz jest wypowiedzia czlowieka ktory charakteryzuje
sie wielkim ryjem i znikoma wiedza na temat telekomunikacji.
zgubilem rachube czasu :-(