Re: Lamerstwo w Polskim Internecie (off topic)

Autor: dj.futszak (WYTNIJTO.futszak_at_miesiecznik.zly.jest.dobry.com)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 11:26:29 MET DST

On 30 Apr 1999 06:13:11 GMT, underley_at_iko.zakopane.top.pl (Daniel
Podlejski) wrote:

>: Tak, jak *za darmo* można pogadać sobie z K. Figurą - płacąc jedynie
>: za połączenie z 0700...
>Chwila ...
>Ile płacisz za rozmowę lokalną ?
>Ile płacisz za połączenie z 0202122 ?
>Teraz odejmij sam koszt połączenia z 0202122 od kosztu rozmowy
>lokalnej i co wyszło ? Tyle właśnie płacisz za korzystanie z Internetu
>przez numer 0202122. Czy to jest za darmo czy nie jest to już zależy
>od matematyki jaką się posługujesz ...

Hm, no to poslugujac sie Twoja matematyka mozna powiedziec ze rozmowa
z polskim telefonem komorkowym z Niemiec jest darmowa bo placisz tylko
za polaczenie miedzynarodowe....\

>A jeśli wyszło coś innego niż zero to bardzo mi przykro ...

alez wyszlo drogi kolego wyszlo, czyli te brzuchate od piwska nIEMCY
maja darmowe polaczenia na polskie komorki, a my musimy bulic...

dj.futszak
http://www.telefonia.w.pl
Powzyzsza wypowiedz jest wypowiedzia czlowieka ktory charakteryzuje
sie wielkim ryjem i znikoma wiedza na temat telekomunikacji.
zgubilem rachube czasu :-(