Re: Lamerstwo w Polskim Internecie (off topic)

Autor: Przemyslaw Popielarski (premax_at_hotmail.pl)
Data: Fri 30 Apr 1999 - 14:38:14 MET DST

dj.futszak napisal:
>dodac nalezy jeszcze ze fakt przydzielenia koncesji komus tam nie jest
>rownoznaczny z faktem ze wszyscy na koncesjonowanym terenie beda od
>razu mieli mozliwosc alternetywnego wyboru.

ML uwielbia tworzyc duopole jako namiastke prawdziwej konkurencji. I jeszcze
karza nam sie z tego cieszyc, bo przeciez nie kazdy ma ten luksus mozliwosci
wyboru.. (ja nie mam)

>to czemu ja mam takie wysokie rachunki ????

Niech zgadne: za polaczenia telefoniczne ?

>A co, nie jestesmy ???

Ale byliscie tez na pcw.

--
./ premax
./ premax_at_hotmail.pl, premax_at_abe.com.pl