Re: ANNOUNCE: oficjalny mirror freshmeat.net

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 22:15:16 MET DST

: Teraz, to ja juz nie rozumie o co wlasciwie Ci chodzi.
[...]
: Zestawielm, o ile mi wiadomo, pierwszy mirror freshmeat.net w Polsce. Nic
: nie stoi na przeszkodzie, aby w sieci TPNET czy NASK powstal nastepny.
: Moze on byc wtedy realizowany albo ode mnie, albo ze zrodla.

Chodzi mi wlasnie o ,,nastepny. Moze on byc wtedy realizowany albo ode
mnie''. Ktos napisal, ze dostep do mirrora z polpaku jest gorszy niz do
mirrorow zagranicznych. Dlaczego zamiast napisac, ze mozesz rozdzielic
ruch na inne, gdy ktos z tpnet chcialby sie w to bawic, twierdziles,
ze jedynym sposobem na poprawe sytuacji jest nekanie tpsa o poprawe
jakosci lacza task-polak? Nie mam wlasnych numerow dostepowych,
a tpsa nie ma mozliwosci zwiekszenia przepustowosci mojego lacza,
ale dopoki nie przeniose sie w strefe mozliwosci ;-), moge zrobic
mirror dla 020 z tego samego wezla. Czy masz mozliwosc uaktywnienia
swojego pasywnego mirrora i przekierowywania zapytan z kilku klas C
na mnie? Czy podanie tych klas i wymiana listow dotyczacych kwestii
technicznych zastapi ,,centrum koordynacyjne''?

: Cala ta dyskusje odbieram tak, jakby mi ktos mial za zle, ze zrobilem
: mirror.

Nie zauwazylem, zeby ktos mial Ci cos za zle.