Re: w3cache.tpnet.pl

Autor: Lukasz Grochal (lgrochal_at_washington.rotfl.pl.eu.org)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 21:26:21 MET DST

Wojciech Malek <wmalek_at_cst.tpsa.pl> pisze:

> Serwer w3cache postawiony zostal na nieco szybszej maszynie z szybszym
> laczem. Powinno to poprawic wydajnosc serwera. Czekam na ewentualne
> komentarze.

A możesz się pochwalić, jaka jest jego skuteczność? Moje maleństwo
(zaledwie 2GB dysku) po dwóch tygodniach przymusowego używania (redirect)
osiągnęło 45%, w porywach do 50. Jeszcze się nie zapełnił, ale na poważny
wzrost już nie liczę, zastanawiam się za to, czy coś sknociłem w
konfiguracji czy rzeczywiście jest taki wydajny (SQUID 2.1,
~70 użytkowników, wykorzystany w ~80%)

--
(-) Lukasz Grochal                                     lgrochal_at_rmf.pl
                                                  (for PGP key visit:)