Re: ANNOUNCE: oficjalny mirror freshmeat.net

Autor: Marcin Labuda (martin_at_task.gda.pl)
Data: Sat 24 Apr 1999 - 19:31:37 MET DST

Artur Grzymala <artur_at_zoo.pl> wrote:
> : Przepraszam, a co mi to da? Przekierowanie jest realizowane bezposrednio
> : na freshmeat.net. Moj mirror jest w takim wypadku pasywny.
> Dostales zakaz uaktywnienia sie?

Teraz, to ja juz nie rozumie o co wlasciwie Ci chodzi.

> : A to niby w czym bylby lepszy? AFAIK w Polpaku mozna sobie zestawic lacze
> : 2Mbps. Myslisz, ze byloby to lepsze rozwiazanie?!
> Mysle, ze tak. Zwlaszcza, gdy powstaloby kilka takich mirrorow, ktorych
> suma przepustowosci na pewno przekroczy czesc pasma task jaka zostaje
> na freshmeat.
[...]

Chyba nie musisz mi tlumaczyc idei mirror'ow :-) Pod wzgledem wielkosci
prowadze chyba drugi taki site w Polsce,

> : Wiekszy sens, niz dobre lacza w obrebie kraju i miedzy poszczegolnymi
> : operatorami?
> Napisalem ,,abstrahujac oczywiscie od kwestii przepustowosci lacza
> polpak-task''. Byc moze poprawa lacz w kraju jest latwiejsza do
> zrealizowania niz rozsadne gospodarowanie tym co jest.

Zestawielm, o ile mi wiadomo, pierwszy mirror freshmeat.net w Polsce. Nic
nie stoi na przeszkodzie, aby w sieci TPNET czy NASK powstal nastepny.
Moze on byc wtedy realizowany albo ode mnie, albo ze zrodla.

Cala ta dyskusje odbieram tak, jakby mi ktos mial za zle, ze zrobilem
mirror. Sprowadza sie to oczywiscie do kiepskiej lacznosci wewnatrz kraju,
jednak ja osobiscie nie moge odpowiadac za to, ze np. siec TPNET ma bardzo
zapchane lacza skrosne...

> A propos
> operatorow; czy task jest operatorem, czy siecia miedzyuczelniana?

Jest MAN'em.

> : Swoja droga zastanawiam sie jakby cos takiego mialo wygladac od strony
> : technicznej (pewnie sie nad tym nie zastanawiales) i kto by to
> : koordynowal...
> Nalezaloby powolac 30-osobowy Komitet Centralny d/s Koordynacji przy
> Komitecie Badan Naukowych.

To bylo powazne pytanie :-|

--
-ml