Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala ???

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 09:39:51 MET DST

A wiec stalo sie! ;-) Dnia 11 Apr 1999 14:10:05 +0200,
Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> napisal(a):

> [...]

[snip]

> Michał> Gwoli ścisłości, to pewnie tak. ;-) Tzn. jeżeli eloy płaci
> Michał> podatki, a ICM dostaje *jakiekolwiek* pieniądze z budżetu
> Michał> państwa. ;-))) Nie wiem jak jest na pewno [tzn. nie znam źródeł
> Michał> finansowania ICM, ani spraw podatkowych eloya], ale myślę, że
> Michał> jest to bardzo prawdopodobne.
>
> No nie, aż tak tego nie można uprościć. Idąc tą drogą, szybko mógłbyś
> zacząć wymagać od wszystkich administratorów uczelnianych ("opłacanych z
> podatków, czyli budżetu państwa") świadczenia dowolnych usług.

Eeee... ;-) Ja się oczywiście wrednie przyczepiłem do szczególiku. Cezar
zadał pytanie: ,,Czy np placisz za korzystanie z serwera na ICM?'' Ja
twierdzę, że płaci. Takoż jak i wszyscy płacący podatki w Polsce. :-)

A to, czy i czego może wymagać, to zupełnie inna sprawa. Na utrzymanie
urzędu Prezydenta RP też łożą podatnicy, ale większość z nich raczej nie
oczekuje tego, że będą mieszkać w Pałacu Namiestnikowskim albo jeździć
rządowymi limuzynami. ;-)

> Są pewne rzeczy za które dostaje się pieniądze z budżetu, ale jest to na
> ogół mały podzbiór usług świadczonych przez ośrodki akademickie, jak sam
> wiesz.

Oczywiście. Zresztą znacząca część tychże usług jest efektem pracy
pracowników/studentów, którzy nie dostają za to pieniędzy. :->

Chyba offtopicznie się już zrobiło... ;-)

Pozdrawiam
Orr

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |