Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala ???

Autor: Michał Mierzwa (mmierzwa_at_blaszok.silesia.linux.org.pl)
Data: Thu 15 Apr 1999 - 22:16:25 MET DST

Michal 'Orr' Daszkowski pisze:
> [...]

A ja w takich wypadkach twierdzę, że na [wstawić to, o czym mówi
akurat oponent] podatki płacę ja, a on płaci na więzienie w
Piotrkowie Trybunalskim i na dofinansowanie izb wytrzeźwień w
okolicy Szczecina. I niech mi udowodni, że tak nie jest :->

Mumin

--
Michał Mumin Mierzwa        http://uranos.cto.us.edu.pl
PGP key ID: 512/8E29F841