Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala ???

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 13 Apr 1999 - 22:46:06 MET DST

 Michał> A wiec stalo sie! ;-) Dnia 11 Apr 1999 14:10:05 +0200, Jan
 Michał> Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> napisal(a):
 Michał> [snip]
> [...]

 Michał> Eeee... ;-) Ja się oczywiście wrednie przyczepiłem do
 Michał> szczególiku. Cezar zadał pytanie: ,,Czy np placisz za
 Michał> korzystanie z serwera na ICM?'' Ja twierdzę, że płaci. Takoż
 Michał> jak i wszyscy płacący podatki w Polsce. :-)

Patrzyłbym na to inaczej: płacący podatki płacą za działalność naukową
ICM oraz usługi ICM jako ośrodka obliczeniowego dla nauki. Niektórzy
ludzie w ICM zaś poświęcają nieco czasu i wysiłku, aby zrobić coś więcej
niż tylko to za co się im płaci. Podobnie jest zresztą bodajże w każdym
ośrodku akademickim.

pozdrawiam,
--J.