Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala ???

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Sun 11 Apr 1999 - 14:10:05 MET DST

 Michał> A wiec stalo sie! ;-) Dnia 10 Apr 1999 23:01:19 GMT,
 Michał> cezar_at_cs.net.pl <cezar_at_cs.net.pl> napisal(a):
> [...]

 Michał> Gwoli ścisłości, to pewnie tak. ;-) Tzn. jeżeli eloy płaci
 Michał> podatki, a ICM dostaje *jakiekolwiek* pieniądze z budżetu
 Michał> państwa. ;-))) Nie wiem jak jest na pewno [tzn. nie znam źródeł
 Michał> finansowania ICM, ani spraw podatkowych eloya], ale myślę, że
 Michał> jest to bardzo prawdopodobne.

No nie, aż tak tego nie można uprościć. Idąc tą drogą, szybko mógłbyś
zacząć wymagać od wszystkich administratorów uczelnianych ("opłacanych z
podatków, czyli budżetu państwa") świadczenia dowolnych usług.

Są pewne rzeczy za które dostaje się pieniądze z budżetu, ale jest to na
ogół mały podzbiór usług świadczonych przez ośrodki akademickie, jak sam
wiesz.

--J.