Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala ???

Autor: dj.futszak (futszak/_at_/dione.ids.pl)
Data: Wed 07 Apr 1999 - 09:54:12 MET DST

Bo ja mam takie wrazenie ze juz prawie nic :-(
Moj serwer pocztowy lezy, news.tpnet.pl lezy, telekomuna rwie
polaczenia jak tylko moze, tu sie cos laczyc nie chce, tam sie sypie,
o wychodzeniu za granice to juz w ogole nie moze byc mowy, tymbardziej
ze juz samo polaczenie z Internetem jest piekielnie drogie.

Mam wrazenie ze za chwile to sie wszystko zawali a zeby uzyskac
jakiekolwiek polaczenie z jakakolwiek siecia bede musial sobie zalozyc
radiostacje albo wlasny ethernet pomiedzy dwoma komputerami :-(

djf