Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala ???

Autor: Michal 'Orr' Daszkowski (midas_at_ufik.idn.org.pl)
Data: Thu 08 Apr 1999 - 08:17:06 MET DST

A wiec stalo sie! ;-) Dnia Wed, 07 Apr 1999 07:54:12 GMT,
dj.futszak <futszak/@/dione.ids.pl> napisal(a):

> Bo ja mam takie wrazenie ze juz prawie nic :-(
> Moj serwer pocztowy lezy, news.tpnet.pl lezy, telekomuna rwie
> polaczenia jak tylko moze, tu sie cos laczyc nie chce, tam sie sypie,

Ośmielam się zauważyć, że Twój serwer pocztowy, serwer news.tpnet.pl
a nawet połączenia TPSA to bynajmniej nie jest jeszcze *cały* polski
Internet! :-P

> o wychodzeniu za granice to juz w ogole nie moze byc mowy, tymbardziej
> ze juz samo polaczenie z Internetem jest piekielnie drogie.

Moja maszyna jest w sieci TPNET na dość cienkim łączu, ale nie narzekam
na wyjście na świat. Wręcz przeciwnie - mimo małej przepustowości, ostatnio
odczułem wyraźną poprawę, jeżeli chodzi o łączność do Świata. :-)

Pozdrawiam
Orr

PS. Tak, wiem SOA #1 ;-)

--
| () |||))||)) | Michal 'Orr' Daszkowski <orr_at_irc.pl> PGP: DB36A1F1 |