Re: Czy w polskim Internecie jeszcze cokolwiek dziala ???

Autor: Mr. Vampyre (eloy_at_inkubus.hstl6.put.poznan.pl)
Data: Sat 10 Apr 1999 - 01:06:57 MET DST

Tako rzecze dj.futszak:
>Bo ja mam takie wrazenie ze juz prawie nic :-(
>Moj serwer pocztowy lezy, news.tpnet.pl lezy, telekomuna rwie
>polaczenia jak tylko moze, tu sie cos laczyc nie chce, tam sie sypie,
>o wychodzeniu za granice to juz w ogole nie moze byc mowy, tymbardziej
>ze juz samo polaczenie z Internetem jest piekielnie drogie.

TPSA to jeszcze nie znaczy cały Internet :-)

        eloy

p.s. U mnie tam wszystko działa. A zreszta standardowa w takich momentach
odpowiedź brzmi: `Masz to za co płacisz'

--
 * Krzysztof `eloy' Krzyżaniak  * Home Page -> http://www.venco.com.pl/~eloy/
 * <eloy_at_venco.com.pl>          * Edytor HTML -> http://xsite.topnet.pl/