Re: Przymusowy w3cache krakowskiego Cyfronetu

Autor: Maciek Uhlig (muhlig_at_helios.cto.us.edu.pl)
Data: Thu 25 Feb 1999 - 22:19:56 MET

Jerzy.Pawlus_at_cyf-kr.edu.pl wrote:

> Oczywiscie mozna potepiac w czambul kazda inicjatywe ale korzysci ze
> stosowania urzadzenia sa widoczne i trzeba rozwazyc wszystkie za i przeciw.

Musze przyznac, ze zaciekawila mnie ta dyskusja. Nigdy bym sie nie
spodziewal, ze dojdzie do takiej sytuacji. Moim zdaniem operator
telekomunikacyjny NIE MA PRAWA prowadzic dzialan, ktore powoduja
jakiegokolwiek rodzaju znieksztalcenia informacji, ktorych zada abonent.
Jesli abonent zada polaczenia z IP X, to NIE WOLNO mu w zamian oferowac
polaczenia z IP Y, chocby w IP Y rezydowal dokladny klon IP X. Zadaniem
operatora w sytuacji zbyt waskiego lacza jest jego poszerzenie,
ewentualnie odsprzedanie swojej infrastruktury (sprzedanie sie) operatorowi,
ktory zaspokoi potrzeby uzytkownika.

Natomiast nie dzialanie zmierzajace do podkreslenia zasadnosci swojego
istnienia (no bo przeciez musze utrzymywac cache).

Sorry.

--
Pozdrowienia,
Maciek