Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Wed 24 Feb 1999 - 12:52:36 MET

Jan Rychter <jwr_at_icm.edu.pl> writes:

> -- instalację squida
> -- tail -f logów
> -- obejrzenie jakiejś strony (z obrazkami), potem reload, potem
> shift+reload
> -- ew. równoczesną obserwację ruchu tcpdumpem.
> -- napisanie odpowiedzi na powyższy posting, z poprawieniem błędnych
> twierdzeń

Nie mam squida, nie interesuje mnie. Wydawalo mi sie, ze mowimy o
istniejacych w3cache, nie o stawianiu wlasnego.

Sprawdzilem z w3cache.icm.edu.pl.

Najpierw jeden raz, zeby sie cache nakarmil, potem drugi.

Wywolanie strony z obrazkami - strona bezwarunkowo z pierwotnego
serwera, obrazki bezwarunkowo z cache.

Reload - ___wszystko___ bezwarunkowo z pierwotnego serwera.
shift+reload - jak wyzej.

Pole "If-Modified-Since:" w zadnym z requestow do pierwotnego serwera
nie wystapilo.

Sorry, musze powtorzyc swoja opinie:

Cache WWW, ___as implemented by w3cache.icm.edu.pl___, is useless.

   MJ