Re: Staly IP dla dialupowcow

Autor: Rob Z Hut (rwschod_at_free.polbox.pl)
Data: Wed 24 Feb 1999 - 12:56:13 MET

Mon, 22 Feb 1999 23:50:16 GMT, futszak_at_WYTNIJTO.tpsasux.com
(dj.futszak) napisał(a):

>jakbys wystarczajaco dobrze poznal linuxa to bys nie wypisywal glupot
>na newsach,

a co tu ma do rzeczy linuks ? chodzi o linuksiarzy, takich ludków z
klapami na oczach i uszach co to za każde niepowodzenie swojego
ukochanego systemu winią billa, ms i windę

>a jak nie poznales to sie nie udzielaj bo racji nie masz

a skąd ty możesz wiedzieć, że nie poznałem ? co to w ogóle ma do
rzeczy, tu chodzi wyłącznie o twoje bzdurne mniemanie o wyjątkowej
fachowości linuksiarzy, poza tym ty chyba nie odróżniasz linuksiarza
od użytkownika linuksa, to wbrew pozorom zasadnicza różnica