Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Jan Rychter (jwr_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 23 Feb 1999 - 13:50:03 MET

 Michał> Michal Mosiewicz <mimo_at_interdata.com.pl> writes:
> [...]

 Michał> No nareszcie!!!! Ktos mowi to samo, co ja mowilem w momencie
 Michał> wprowadzenia w3-cache w ICM i nikt mnie nie sluchal...

 Michał> Dawno zrezygnowalem z uzywania tego, poniewaz implementacja
 Michał> byla taka, ze nieustannie dostawalem stare strony, a z kolei
 Michał> klikniecie w "reload" oznaczalo sciagniecie ze zrodla CALEJ
 Michał> strony na nowo, nawet jesli sie nie zmienila. Useless.

Polecam:

  -- instalację squida
  -- tail -f logów
  -- obejrzenie jakiejś strony (z obrazkami), potem reload, potem
     shift+reload
  -- ew. równoczesną obserwację ruchu tcpdumpem.
  -- napisanie odpowiedzi na powyższy posting, z poprawieniem błędnych
     twierdzeń

pozdrawiam,
--J.