Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Michal Jankowski (michalj_at_fuw.edu.pl)
Data: Tue 23 Feb 1999 - 12:21:13 MET

Michal Mosiewicz <mimo_at_interdata.com.pl> writes:

> Głównym problemem idei cacheowania jest brak zrozumienia wśród userów.
> Większość przytaczanych błędów w działaniu cacheów to są właśnie błędy
> implementacji, bo można zrobić wszystko tak, że użytkownik ma zawsze
> 100% pewność co do świeżości zasobów i jednocześnie wydajność cache-a
> jest wyższa od zerowej.

No nareszcie!!!! Ktos mowi to samo, co ja mowilem w momencie
wprowadzenia w3-cache w ICM i nikt mnie nie sluchal...

Dawno zrezygnowalem z uzywania tego, poniewaz implementacja byla taka,
ze nieustannie dostawalem stare strony, a z kolei klikniecie w
"reload" oznaczalo sciagniecie ze zrodla CALEJ strony na nowo, nawet
jesli sie nie zmienila. Useless.

  MJ