Re: domena com.pl

Autor: Wojtek Sylwestrzak (W.Sylwestrzak_at_icm.edu.pl)
Data: Tue 23 Feb 1999 - 14:23:30 MET

Zbigniew Zych wrote:

> Proszę, powiedz mi, dlaczego niby nie wolno niby zakładać
> domen typu: www.com.pl, news.com.pl, ftp.com.pl, etc???
>
> Jeden argument - ale sensowny.

niestety wolno.
powinno to byc zabronione regulaminem, do ktorego bylaby zalaczona
lista nazw niedozwolonych (lub jak kto woli, 'zarezerwowanych'), tak
jak jest w innych krajach.
To samo powinno dotyczyc domen jednoliterowych etc.

Niestety NASK poszedl po najmniejszej linii oporu
(najmniej klopotow i najwiecej kasy), wiec
jedynym kryterium jakie pozostalo jest
przyzwoitosc rejestrujacych sie.

--w