Re: domena com.pl (niedaleko od tematu)

Autor: Artur Grzymala (artur_at_zoo.pl)
Data: Tue 23 Feb 1999 - 12:24:39 MET

: Skoro DNS pozwala na coP: takiego, to tak ma byae i kropka.
: A ?e ludzie mylnie odbieraj+- to co widz+-, to jest ich problem.
Fajnie, tylko ze ludzie, ktorzy to mylnie odbieraja, to specjalisci
od marketingu i prawnicy, ktorzy nie maja zamiaru sie douczac. Wola
zas przekonac niedouczonego sedziego, ze maja racje. Wtedy to juz
przestaje byc wylacznie ich problem. W Polsce na szczescie ;) nie
ma tego problemu. Wystarczy postraszyc Pana niedouczonego dyrektora
NASK i problem z glowy.

: Ten w+-tek mi znowu przypomina dyskusje: DNS jako wyszukiwarka...
: Ja mam firmę, to publikuję URLa jej WWW na wizytówkach, w reklamach.
: dajmy na to: firma.url.com
: I guzik mnie to obchodzi, że ktoś ma URLa: url.firma.com
: to jest *INNY* adres.
Owszem, tylko ostatnio dns stal sie ulubionym zrodlem dochodow
prawnikow specjalizujacych sie w znakach towarowych i jezeli masz
adres: ziemia.www.com, to moze jeszcze przez jakis czas bedziesz
spal spokojnie, ale jezeli jest to www.ziemia.com[1], to juz gorzej.

ps. Wszystkie uzyte slowa sa wlasnoscia ich wlascicieli ;)

[1] Firma earth shoes zarejestrowala slowo earth jako swoj znak
    towarowy i pozwala dysponentow domeny www.earth.com do sadu.
    Domene zarejestrowano dwa lata przed rejestracja znaku towarowego