Re: domena com.pl

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_use.address.from.sig.onet.pl)
Data: Tue 23 Feb 1999 - 01:32:56 MET

Tak wogóle na wstępie to używasz jakiegoś badziewia, co Ci nie wątkuje
poczty/newsów. Może byś łaskawie zrobił upgrade oprogramowania, bo wątki
na newsach tniesz...
(jakbym czytał/pisał polipa pocztą - to też bym klął, bo używam wątkującego
czytnika poczty!!)

Jaroslaw Rafa <raj_at_wsp.krakow.pl> wrote:
> I jeszcze zeby nie bylo nieporozumien:
> - przeciwko istnieniu samej *domeny* www.com.pl (i adresow w niej typu
> costam.www.com.pl) nie mam nic, pod warunkiem ze nie bedzie istnial *host*
> www.com.pl. A w tym przypadku to wlasnie ma miejsce:

Powtórzę za poprzednim postem:
   TO JEST BEZ SENSU!
   Skoro DNS pozwala na coś takiego, to tak ma być i kropka.
   A że ludzie mylnie odbierają to co widzą, to jest ich problem.

Chociaż...
Jak jeden głupio mówi, że 2+2 to 6... to go zignorować...
Ale jak zacznie kilka miliardów tak mówić - to może prościej
zmienić matematykę? ;-)

Ten wątek mi znowu przypomina dyskusję: DNS jako wyszukiwarka...
Ja mam firmę, to publikuję URLa jej WWW na wizytówkach, w reklamach.
dajmy na to: firma.url.com

I guzik mnie to obchodzi, że ktoś ma URLa: url.firma.com
to jest *INNY* adres.

I tak samo, założenie www.com.pl nic, ale to kompletnie nic nie zmienia
w kwestii tego kto rejestruje domeny i za ile w "com.pl".
Taka usługa myli tylko nieuków/początkujących. Powinni się douczyć :-)

PS: ja nawet nie wiedziałem że jest coś takiego jak "www.com.pl",
    chyba naprawdę jestem nienormalny ;-)

--
Zbigniew Zych         http://marlin.onet.pl/~zych/    mailto:zych-AT-onet.pl