Re: domena com.pl

Autor: Michal Mosiewicz (mimo_at_interdata.com.pl)
Data: Tue 23 Feb 1999 - 22:36:26 MET

Zbigniew Zych wrote:
> [...]
>
> Powtórzę za poprzednim postem:
> TO JEST BEZ SENSU!
> Skoro DNS pozwala na coś takiego, to tak ma być i kropka.
> A że ludzie mylnie odbierają to co widzą, to jest ich problem.

Kupę też można ludziom zrobić komuś na wycieraczce, jeśli z
techniczno-fizjologicznego punktu widzenia jest to możliwe, a skoro
ludzie to mylnie odbiorą, to ich problem, tak? (Żeby było jasne - żadne
RFC nie zabrania załatwiania się na cudzej wycieraczce.)

-- Michał the Wredny
(wysiliłem się na maksmalną ilość uZ (mikrozyziów) na jaką mnie było
stać :-)