Re: Staly IP dla dialupowcow

Autor: Andrzej Filip (anfi_at_polbox.com)
Data: Sat 20 Feb 1999 - 16:17:16 MET

Zenek Kochanek wrote:

> Dziekuje za wszystkie uwagi. Lekko je na koniec skomentuje.
>
> 1) O tym, ze cos takiego jest wiedzialem a wlasciwie domyslalem sie bo
> kumpel, dialupowiec z USA mial adres w domene dynaip.com i nigdy nie mial
> zwrotnego. Do tego dzialalo to cos kiepsko wiec sobie dorobilem teorie co to
> wlasciwie jest. O tym drugim nie wiedzialem ale chetnie poczytam.
>
> 2) O tunelowaniu IP w IP czytalem, ale nie wiedzialem ze to takie trywilane
> o ile jest to takie trywialne jak opisal to Pawel. Z tego co zlapalem
> wystarczy poprosic o adres kogos kto ma pewne i dobrze wpiete NT i po
> [...]

Widziałem pare stron mówišcych że wystawianie serwera
PPTP (point to point tunneling protocol) w wykonaniu
MS na internet to spora odwaga/głupota

> 3) Na problem TTL-a tez dzis wpadlismy i to dokladnie chwile po tym jak
> wpadlismy na problem likwidowania wpisu po rozlaczeniu. Kanal totalny bo
> pingujac nic nie wykryjesz bo moze byc tak, ze zaraz na ten port operatora
> podlaczy sie ktos inny. Pingowanie musialo by sie odbywac na poziome serwera
> SSDNS i klienta poprzez UDP lub TCP a to juz kosztuje nieco wiecej.
>
> 4) Tez przypuszczam, ze milionerem przez to nie zostane - ale coz. Fajnie
> bylo zrobic ta gimnastyke intelektualna.

Inna możliwość to personal socks serwer.

Na jakimś stałym IP siedzi socks serwer z którego tylko
ty możesz korzystać.

--
"Andrzej (Andrew) A. Filip" <anfi_at_polbox.com>
Warsaw, Poland