Re: tpsa & proxy serwer

Autor: Dawid Kuroczko (dk_at_PLEASE--REMOVE--THIS.ssw.krakow.pl)
Data: Sat 20 Feb 1999 - 16:58:47 MET

20 Feb 99 13:41:01 GMT; Jaroslaw Rafa pisze:
> Bede upierdliwy ;-). Ja naprawde nie wiem, czy w ciagu najblizszego
> tygodnia zajdzie potrzeba aktualizacji strony, czy tez nie. Wiec dalej mi
> sie to na nic nie zda.
> Co najwyzej moglbym takie "ruchome" Expires ustawic na +1 dzien, ale to
> juz doprawdy zysk z cachowania niewielki...

A czego byś Ty chciał, bo teraz już nie wiem. Nie wiesz z góry kiedy
nastąpi zmiana strony, nie wiesz też ile strona powinna być trzymana
w cache zanim zaistnieje potrzeba odświeżenia cache... :-/

W przypadku serwisów uaktualnianych co pewien określony czas Expires
jest świetnym rozwiązaniem. W przypapadku "zwykłych" stron można
sobie założyć, że cotygodniowe sprawdzanie jest wystarczającym
rozwiązaniem (a grafikę należy sprawdzać najwyżej raz w miesiącu).

   Pozdrawiam,
      Dawid Kuroczko

--
      | *Dawid Kuroczko* `-.------------------=[Atlantis]=-=' _Kraków_ |