Re: Dotycz WinGate 30

Autor: Marcin Rutkowski (marcinru_at_mail.onet.pl)
Data: Sat 20 Feb 1999 - 15:37:25 MET

>Nie mogę przeskoczyć ICQ w wingat3.09 instrukja nie pomogła a
na
>experymenty serwer jest zbyt obciążony.
>Czy któryś z grupowiczów by niepomógł przynajmniej na co
zwrócić uwagę
>(SOKS ? )
O ile wiem to chodzi o SOCKS5 (!)
Prawde mowiac to watpie czy mozna przepuscic ICQ via WinGate
(wingat3.09 ?). Kiedys mialem taki problem - probowalem dlugo
(to prawda, ze instrukcja nie pomaga). Problem jest poruszany
zarowno w zasobach serwera ICQ jak i po stronie firmy, ktora
wypuscila WinGate - niestety wiekszosc (wszystko co udalo mi sie
wyszukac) informacji nie daja pewnego rozwiazania. Krotko
mowiac - szczerze wspolczuje. ;-(

P.S. Przerzucilem sie na dostep przez maszyne z zainstalowanym
linuxem - to dziala!

--
Marcin Rutkowski
MAIL: marcinru_at_vc.pl