Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Tue 09 Feb 1999 - 23:16:54 MET

on Mon, 08 Feb 1999 23:17:50 GMT, Expert wrote:

> Ja ustaw nie pisze, najwyzej zglaszam projekt do mojego posla czy
> senatora.

Ale i tak wszystkie przechodzą w Sejmie jednomyślnie, więc po co
ta skromność?

> Zalozenie serwera mailowego nie wymaga duzych nakladow.

Nie wiem jakich, ale takie małe też nie są - nie wystarczy zakup
sprzętu, trzeba jeszcze opłacić administratora oraz łącze ze
światem.

> Po reklamie ludzie zaczynaja zakladac bezplatne konta , wysylaja listy,
> czytaja je.

Ach, to chodzi o serwer bezpłatnych kont mailowych? Trudno mi
powiedzieć, bo takie konto miałem tylko przez jakieś 2 miesiące
na free.polbox.pl, ale jeszcze pamiętam, że zakładając tam konto
musiałem potwierdzić zgodę na wszystkie warunki Polboksu, a tam,
o ile pamiętam, było wyraźnie napisane że mogą wyłączyć serwer
lub skasować moje konto bez zapowiedzi oraz podania powodów.

> Az ktoregos dnia serwer pada i listy na nim zostaja. Inne nie dochodza.
> I adresy e-mailowe, podane znajomym zostaja bezpowroptnie utracone.

Och, a masz jakąś umowę, że Twój adres email przetrwa choćby
następne pół godziny? Bo coś mi się zdaje że na bezpłatnych
serwerach wygląda to zupełnie inaczej - czyli właściciel serwera
może skasować dowolne konto bez podania przyczyn.

> Ktos pisal ze poczta e-mail ma taka sama waznosc jak listowna i takiej
> samej ochronie podlega.

Aha, i z tego, jak i z Twoich powyższych stwierdzeń zapewne ma
wynikać, że onet nie ma prawa w dowolnym momencie zamknąć friko
bo Ty masz tam konto. Powalające.

--
[Jacek P. Szymański]##[smarkacz_at_anathema.eu.org]##[IRC: smarkacz]
[Network Admin]#####[ZmieńNa_Fanklub: http://anathema.eu.org/znf]