Re: Administrivia - przenosiny pl.listserv.polip do pl.internet.polip

Autor: Robert Richard George 'reptile' Wal (reptile_at_reptile.eu.org)
Data: Wed 10 Feb 1999 - 01:10:10 MET

On 99.02.09 Rafal Lukawski pressed the following keys:

> i pl-internet-polip_at_newsgate.gliwice.pl

> Jak to zrobic pod winda ? :-)

Żeby tak chłop nie mógł, z gołą babą w windzie... ;)

Gad

PS. Też nie mogłem się powstrzymać ;) A pod windą można to zrobić
_dokładnie_ tak samo, pod warunkiem, że ma się zainstalowane odpowiednie
oprogramowanie (hint: ftp.cygnus.com)

--
----------------[Gadzinka]--[ http://reptile.eu.org/ ]--<Cyber Service>--
--[Oh, what sad times are these when passing Framling can say ``Ni'']----