Re: smtp.polbox.com kiedy sie ruszy?

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 09 Feb 1999 - 00:17:50 MET

> I tak oto wschodzi nam nowy geniusz.. I może mam jeszcze
> obowiązek relayować (hmm.. jak to będzie po polsku?) Twoją
> pocztę?

> Nie wątpię, że ustawę Ty napisałeś.

Ja ustaw nie pisze, najwyzej zglaszam projekt do mojego posla czy
senatora.

Ale do rzeczy.
Zalozenie serwera mailowego nie wymaga duzych nakladow.
Po reklamie ludzie zaczynaja zakladac bezplatne konta , wysylaja listy,
czytaja je.

Az ktoregos dnia serwer pada i listy na nim zostaja. Inne nie dochodza.

I adresy e-mailowe, podane znajomym zostaja bezpowroptnie utracone.

Ktos pisal ze poczta e-mail ma taka sama waznosc jak listowna i takiej
samej ochronie podlega.

Zatem w niektorych krajach, w kilku stanach US wprowadza sie regulacje
ochrony uzytkownika przed nieoczekiwanym zamknieciem serwera poczty.

Gdy firma plajtuje, to serwer przejmuje inna firma w zarzad powierniczy,
informuje o zamykaniu serwera , rozsyla komunikaty do uzytkownikow kont
i powoli zamyka serwer ( ok. 2 miesiace), a poczte archiwizuje na
bezpiecznym serwerze , a adres dostepu www do poczty pozostawia aktywny
przez dluzszy czas.

Za to przymusowe administrowanie pobiera wynagrodzenie z depozytu
wlasciciela serwera, rozlicza koszty, zamyka konta i rozlicza sie.
Klienci sa zadowoleni a status poczty e-mail zostaje ochroniony.

No chyyba, ze e-mail to takie cos czego chronic nie warto i wrocmy zatem
czym predzej do korespondencji listownej.
Jacek