Re: Amatorskie sieci komputerowe

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 23:45:05 MET

On Tue, 2 Feb 1999 18:59:31 +0100, Wojciech Apel wrote:

>Wiesz co - poczytaj najpierw Ustawe o Lacznosci a potem strasz. Temat byl
>juz walkowany wiele razy i jezeli koledzy nie swiadcza za pieniadze uslug
>telekomunikacyjnych to moga spokojnie rozwijac swoja sie.

Na 101% czy tylko wydaje sie ? Nie mam pod reka tekstu ustawy, ale
pamietam ze tam sformulowania

>I jeszcze cos -
>wspolfinansowanie czyli sciepa na lacze to nie jest swiadczenie uslug, zebys
>do tego sie nie mogl doczepic.

A potrafisz poprzec oficjalna interpretacja ?
Bo urzedasy moga miec inne zdanie ... kto ma umowe na lacze - Iksinski

czy kolko sasiedzkie ?

>A na koniec jeszcze cos - TPSA nic do tego nie ma bo jest to TYLKO operator
>a ustawa jak juz pochodzi o PANSTWA i czepiac sie moze wlasciwy urzad czyli
>w tym wypadku Panstwowa Inspekcja Telekomunikacyjna reprezentujaca ML

Ktos jej musi o fakcie doniesc. A TPSA jest najbardziej zainteresowana
:-)

J.