Re: Amatorskie sieci komputerowe

Autor: Artur Urbanowicz (artur_at_apollo.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 20:48:09 MET

Wojciech Apel <wojtek_at_pik-net.pl> pisze:
> Zbieram informacje o amatorskich sieciach komputerowych dzialajacych w
> kraju. Interesuja mnie zwlaszcza te, ktore uzyskaly dostep do internetu.
> Jezeli ktos bierze udzial w takiej inicjatywie to prosze o kontakt.

Uwazam, ze najwieksza w naszym kraju amatorska siecia komputerowa
z dostepem do Internetu jest obecnie NASK. Wiecej informacji na jej
temat znajdziesz na stronie WWW pod adresem http://www.nask.pl.

Pozdrawiam: Artur Urbanowicz

P.S. Wybaczcie. Pisze pod wplywem ostatnich, jak najbardziej
     amatorskich poczynan operatorow NASK, ktore mialem okazje
     obserwowac...