Re: Thawte Inc. pisze ze certyfikaty VeriSign SSL beda niewazne 01.01.2000

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 10:29:41 MET

On Wed, 3 Feb 1999, Expert wrote:

> Ty oczywiscie mozesz powiedziec, ze "jezeli Pan mi nie
> Tu bym sie nie zgodzil.
> Dostatecznym przykladem jest sprzedaz samochodu przez autosalon z
> drugiej reki.
> Posiadanie przez sprzedajacego niewaznych dokumentow ( sic) ma bardzo
> duzo do rzeczy, albowiem bywa i tak, ze po pewnym czasie przychodza
> panowie i odbieraja tak zakupiopny samochod ;-(
No wiec wlasnie to jest ryzyko, ktore podejmujesz, kupujac cos od kogos z
niewaznymi dokumentami. Mozesz stracic swoje pieniadze - ale nadal jest to
twoja decyzja i twoj wybor, czy zechcesz takie ryzyko podjac.
Czy kupno kradzionego samochodu automatycznmie przesadza o *niewaznosci
transakcji*? Innymi slowy, jezeli przyjda panowie i odbiora ci samochod,
to czy autosalon natychmiast zwraca ci pieniadze? Nie, to jest twoje
ryzyko. Moga ci powiedziec, ze kupujac niepewny samochod wiedziales, na co
sie ewentualnie mozesz narazic. Mozesz sie rzecz jasna z nimi sadzic, ale
to juz inna sprawa...
Tak samo jest z niewaznym certyfikatem. Kupujac od firmy z niewaznym
certyfikatem przyjmujesz ryzyko, ze mozesz zostac oszukany. I tyle.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl