Re: Thawte Inc. pisze ze certyfikaty VeriSign SSL beda niewazne 01.01.2000

Autor: Tomasz Surmacz (ts_at_blurp.bnafh.bofh.org.pl)
Data: Fri 05 Feb 1999 - 02:17:59 MET

Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl) wrote on 2 Feb 99 22:14:31 GMT:

JR> A *wazny* certyfikat, kogo identyfikuje?
JR> Placacego czy sprzedajacego?
[ciach]

JR> To troche inna sytuacja - pieniadze sa przeznaczone dla konkretnej osoby
JR> (czasami nawet, jak przy wyplacie z wlasnego konta, stanowia jej wlasnosc)
JR> i jej maja byc wyplacone, a nie stanowia bezposredniej zaplaty za zaden
JR> towar czy usluge.
JR> Wiec musisz sie wykazac, ze to ty jestes ta osoba, dla ktorej pieniadze
JR> sa przeznaczone.

No co ty, Jarek!

Expert próbuje wypromować nową rewelacyjną myśl, aby od dziś, jak idziesz
na pocztę, żądać od pani w okienku, żeby się przed tobą wylegitymowała.
Bo jak się nie wylegitymuje, to ty nie możesz zapłacić np. rachunku za
gaz, bo taka transakcja is invalid. Albo że jak ci pani w okienku nie
pokaże ważnego dowodu osobistego i certyfikatu Ministerstwa Łączności,
że ona na tej poczcie pracuje i to jest certyfikowany Urząd Pocztowy, a
nie jakaś, dajmy na to - piekarnia, to ty od niej nie weźmiesz przekazu,
po który przyszedłeś. A ty tak od razu go gasisz... Człowiek ma takie
rewelacyjne pomysły i nie można go tak zniechęcać, bo jeszcze się zrazi
i sobie pójdzie...

--
 _________
(_   _' __) Tomasz R. Surmacz. PGP key Id: 56A1520D.  "Klopot na tym swie-
  |__(____/ tni tak pelni watpliwosci." (Bertrand Russell 1872-1970)