Re: Amatorskie sieci komputerowe

Autor: Marek Tarnowski (taunus_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 08:18:53 MET

Sławomir Cichowlas wrote:

[ciach]

> No wlasnie ... a jak to jest z kablami na blokach? (lub miedzy nimi)
> PAR (Panstwowa Agencja Radiokomuniacyjna) nie bedzie sie czepial?
> Hm... w/g mnie nie powinen, ale jak wiadomo 'prawo' czasami nie jest do
> konca logiczne ...

PAR moze miec cos do powiedzenia bo ich interesuje radiodyfuzja. A jest to w
sumie jakis kawalek anteny ktory promieniuje, a wiec... moze sie okazac ze komus
to zakloca prace RTV albo czegos innego.
Ale obawialbym sie bardziej administratora budynku tudziez jakiegos tam gostka
architekta z urzedu zagospodarowania przestrzennego czy jak to sie zwie. Szpeci
to wyglad itd....Ostatnio kolega-architekt powiedzial mi ze nowe prawo budowlane
zakazuje instalowania czegokolwiek poza obrysem dachu. Slyszalem o pogrozkach z
administracji o deinstalacji wszystkich anten SAT z elewacji budynkow. Nie wiem
jak to sie ma do druciarni. No i taka druciarnia moze komus z innego urzedu
przeszkadzac bo np. stwarza jakies tam zagrozenie dla zycia i zdrowia-moze spasc
komus taki oblodzony kawalek drutu na glowe i kto wtedy zaplaci...

MT