Re: Thawte Inc. pisze ze certyfikaty VeriSign SSL beda niewazne 01.01.2000

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 00:24:44 MET

On Tue, 02 Feb 1999 15:29:30 GMT, Expert wrote:
>A skad masz takie przekonanie ?

A podaj w ktorej ustawie lub rozporzadzeniu wystepuje "certyfikat SSL"

>Sorry, nie moge sie z toba zgodzic.
>Przy platnosciach kartami kredytowymi najwazniejsza jest identyfikacja
>platnika, albowiem jedynie platnik jest upowazniony do dokonania zaplaty
>karta za towar.
>Okazanie niewaznego dokumentu tozsamosci pozbawia cie prawa do dokonania
>platnosci karta. Tyle mi przekazal najblizszy bank.

Widziales gdzies w kolejce w supermarkecie ludzi z karta i dowodem
osobistym w reku ?

>Tak samo
>
>Jest wymogiem i prawnym i formalnym np. dla sklepow internetowych
>przyjmujacych platnosci kartami kredytowymi.
>Odsylam do warunkow autoryzacji platnosci internetowych Polcard/Pekao.

To w koncu prawnym [nr przepisu prosze] czy tylko formalnym [umowa z
bankiem] ?

>Bardzo ci dziekuje bo jest to szczera wypowiedz, jakkolwiek niezgodna z
>obowiazujacym stanem prawnym.

A co - potrafif podac przepis prawny gdzie jest napisane ze dociera i
basta ? :-)

J.