Re: autoryzacje CC w internecie i polskie centra autoryzacji (fwd)

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 03 Feb 1999 - 00:24:40 MET

On Tue, 02 Feb 1999 18:13:04 GMT, Expert wrote:

>Czy mozesz rozwinac ten temat na warunki europejskie/polskie.
>W wielu sklepach internetowych ogloszone sa ogolne warunki handlowe i
>warunki handlowe wyraznie zastrzegaja brak mozliwosci zwrotu, albo
>wyraznie zastrzegaja prawo do kupna na probe z opcja zwrotu.

Warunki handlowe to jedno.
A np w umowie karty visa mam napisane "reklamacje beda uwzgledniane
na ogolnie przyjetych zasadach". Jak na ogolnych to po amerykansku -
informuje bank ze pozycja nr 7 jest bledna, bo jej nie powinno byc bo
towar odeslalem bo ... kazdy powod jest dobry. I bank wycofuje od
sprzedawcy kwestionowana sume.

Prosze bardzo - sprzedawca moze grozic i sie sadzic - ale to juz
nie dotyczy tej tranzakcji .

Czy to tak dziala w kraju nie mialem potrzeby sprawdzic :-)
Ale tak to jest ze sprzedaza wysylkowa [niekoniecznie przez internet]
- po otwarciu pudelka towar moze sie okazac uszkodzony, nie taki jak
zamawiany itp.

J.