Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 19:13:04 MET
> Generalnie powodem takiego działania nie jest AFAIK Polcard, ale jest to
> wymóg "wyższej instancji", czyli Visy, MC itp. Każda transakcja z
> użyciem CC przeprowadzona elektronicznie może zostać odwołana przez
> posiadacza karty. Jeśli otrzyma produkt, może go zwrócić i dostać kasę
> z powrotem bez podawania żadnych powodów.
Czy mozesz rozwinac ten temat na warunki europejskie/polskie.
W wielu sklepach internetowych ogloszone sa ogolne warunki handlowe i
warunki handlowe wyraznie zastrzegaja brak mozliwosci zwrotu, albo
wyraznie zastrzegaja prawo do kupna na probe z opcja zwrotu.
Mam przed soba katalog JC Whitney Hurtownia czesci samochodow , z
platnosciami kartami przez inet i zamowieniami z katalogu platnymi CC.
I opcja zwrotu towaru jest rozumiana nastepujaco:
Firma mowi, ze jej celem jest pelna satysfakcja klienta z zakupionego
towaru, zatem udziela opcji na zwrot lub wymiane towaru w ciagu 60 dni.
> Możliwość odwołania każdej transakcji elektronicznej jest zupełnie
> normalną sprawa z którą każdy sprzedawca musi sobie jakoś radzić.
Skad to wyczytales ?
Jacek
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 16:19:26 MET DST