Re: autoryzacje CC w internecie i polskie centra autoryzacji (fwd)

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 19:13:04 MET

> Generalnie powodem takiego działania nie jest AFAIK Polcard, ale jest to
> wymóg "wyższej instancji", czyli Visy, MC itp. Każda transakcja z
> użyciem CC przeprowadzona elektronicznie może zostać odwołana przez
> posiadacza karty. Jeśli otrzyma produkt, może go zwrócić i dostać kasę
> z powrotem bez podawania żadnych powodów.

Czy mozesz rozwinac ten temat na warunki europejskie/polskie.

W wielu sklepach internetowych ogloszone sa ogolne warunki handlowe i
warunki handlowe wyraznie zastrzegaja brak mozliwosci zwrotu, albo
wyraznie zastrzegaja prawo do kupna na probe z opcja zwrotu.

Mam przed soba katalog JC Whitney Hurtownia czesci samochodow , z
platnosciami kartami przez inet i zamowieniami z katalogu platnymi CC.
I opcja zwrotu towaru jest rozumiana nastepujaco:

Firma mowi, ze jej celem jest pelna satysfakcja klienta z zakupionego
towaru, zatem udziela opcji na zwrot lub wymiane towaru w ciagu 60 dni.

> Możliwość odwołania każdej transakcji elektronicznej jest zupełnie
> normalną sprawa z którą każdy sprzedawca musi sobie jakoś radzić.
Skad to wyczytales ?
Jacek