Re: autoryzacje CC w internecie i polskie centra autoryzacji (fwd)

Autor: Jaroslaw Rafa (raj_at_wsp.krakow.pl)
Data: Tue 02 Feb 1999 - 22:32:44 MET

On Tue, 2 Feb 1999, Michal Mosiewicz wrote:

> [...]
[...]
> użyciem CC przeprowadzona elektronicznie może zostać odwołana przez
> posiadacza karty. Jeśli otrzyma produkt, może go zwrócić i dostać kasę
> z powrotem bez podawania żadnych powodów.

To ja rozumiem, zwrot towaru i zwrot kasy, OK. Ale czy to jest tak, jak tu
ktos sugerowal, ze niezaleznie od tego, czy zwrocilem juz towar, czy nie,
jezeli reklamuje transakcje, to Polcard odbiera sobie pieniadze od
sprzedawcy, a wiec sprzedawca w tym momencie jeszcze nie ma towaru, ktory
ja mu nie wiadomo kiedy zwroce, i juz nie ma kasy?
Czy tez jest tak (IMHO tak powinno byc), ze zwrot towaru jest warunkiem
uznania reklamacji przez Polcard i ten dopiero wtedy odbiera kase (gdy ja
mu udowodnie, ze zwrocilem towar).
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl