Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 20 Jan 1999 - 07:55:48 MET

J.F. napisał(a) w wiadomoœci: <36bb4241.13164964_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
>Pewnie dlatego ML dopuszcza tylko jednego konkurenta dla TPSA :-)

Wystarczy i ten jeden konkurent.
A poniewaz to komorkowcy dyktuja dzisiaj ceny polaczen
miedzyoperatorskich zawsze sie ktorys z nich moze wylamac,
przechodzac z cen kartelowych na zasady rynkowe.

>Co do mnie nie bylbym takim optymista - zeby ceny spadly to jak na moj
>gust najpierw trzeba zeby Idea stala sie porownywalnie konkurencyjna z
>GSM900. A na razie nie jest - zasieg nie ten. Wiec usluga w 900 jest
>drozsza od uslugi w 1800 bo lepsza :-)
>Ruch cen nastapi jak przybedzie bts Idei - a to nie w ciagu roku ...
>No chyba ze operatorzy 900 zalozyli w planach ile im userow
>przybedzie, i trzeba cos zrobiz zeby tylu przybylo...

Ale popatrz, ze siec GSM zostala zbudowana blyskawicznie.
Nie widze powodow, dla ktorych nie miala by tego uczynic
IDEA. Przegladajac wyniki finansowe dowolnych operatorow
dowolnych sieci komorkowych sadze, ze kazdy wylozy na to
kazde uzasadnione wyliczeniami pieniadze. A nie jest latwo
znalezc teraz kredytodawcom dobrego kredytobiorce, zas
cos z cala ta kaszanka (chocby wycofana z rynkow azjatyckich
i poludniowoamerykanskich) trzeba robic - pieniadz jest coraz
tanszy dla dobrych klientow.

Pozdrawiam,

Moi