Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 20 Jan 1999 - 07:55:42 MET

J.F. napisał(a) w wiadomoœci: <36b940c0.12780650_at_news.ict.pwr.wroc.pl>...
>Prawdopodobnie jest niemozliwa - szczegolnie na Strowgerze :-)
>Zalozenia projektowe po to sie ograniczalo zeby koszta ograniczyc, a
>teraz sie nie da. Trzeba by cale skrzynki wymieniac.

Czy kazdy Strowger ma proporcje 1000 linii - 70 rozmow?
Co to znaczy 'skrzynka' w porownaniu z centrala (% ceny)?
Ile kosztuje skrzynka (rzad wielkosci)?
Czy mozecie to wyjasnic prostemu czlowiekowi?

A skad nagle taki wspolczynnik?

Pozdrawiam,

Moi