Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 20 Jan 1999 - 04:20:32 MET

On Tue, 19 Jan 1999 13:03:04 GMT, Moi wrote:
>Ide o zaklad, ze ceny rozmow komorkowych, mimo
>kartelowego oligopolu, pojda w tym roku dramatycznie
>w dol. Zaden triumwirat dlugo nie przetrwal...

Pewnie dlatego ML dopuszcza tylko jednego konkurenta dla TPSA :-)

Co do mnie nie bylbym takim optymista - zeby ceny spadly to jak na moj
gust najpierw trzeba zeby Idea stala sie porownywalnie konkurencyjna z
GSM900. A na razie nie jest - zasieg nie ten. Wiec usluga w 900 jest
drozsza od uslugi w 1800 bo lepsza :-)
Ruch cen nastapi jak przybedzie bts Idei - a to nie w ciagu roku ...

No chyba ze operatorzy 900 zalozyli w planach ile im userow
przybedzie, i trzeba cos zrobiz zeby tylu przybylo...

J.