Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Sun 17 Jan 1999 - 11:12:04 MET

futszak napisał(a) w wiadomości: <36a0eaf5.6033954_at_news.tpnet.pl>...
>1000listów dziennie ???!!!!

No, moze troche wiecej.

Niektore listy korespondencyjne (mail-lists) generuja
strasznie duzy ruch. A wyobraz sobie, jesli na jednej
liscie sa Amerykanie i Arabowie, co sie dzieje w czasie
takiej operacji 'Lis Pustynny'. Bez wzgledu na
off-topicowosc branzowa i dotychczasowe sympatie
pomiedzy subskrybentami, wojna jest rowniez
na liscie.

Wiele popularnych list ma wystandaryzowane
prefiksy w Subject'cie, dzielac je na kilka(nascie)
topicow (oczywiscie zawsze jest takze przedrostek
OFF-TOPIC).

Jedyne, co umiem dobrze ustawiac w Outlook
Expressie, to Inbox Assistant, ktory mi 'wklada'
naplywajaca korespondecje do wlasciwych
skrzynek i 'podskrzynek' topicowych.

Poza tym, czesc newsgroups subskrybuje przez
gliwicka bramke e-mail. Tych grup szczegolnie,
ktore maja niewiele wiadomosci i nie wymagaja
chronologicznego sledzenia watkow.

Oczywiscie zglupialbym, gdybym to wszystko czytal.
Po jednym-dwoch latach pobytu na liscie wiesz
kiedy, kogo i w jakim watku czytac.

A reszta? Do wora... Stad moja prosba do Michala.

Pozdrawiam,

Moi