Re: Obalam mit TePSY - dobroczyncy ludzkosci

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 13 Jan 1999 - 02:16:00 MET

Jaroslaw Rafa napisał(a) w wiadomoœci: <4365384D9B_at_inf.wsp.krakow.pl>...
Dnia 11 Jan 99 o godz. 19:41, Moi napisal(a):
> o zaawansowanych problemach hw/sw. I nie spotkales
> sie ze stwierdzeniem, ze dostep 020... jest najtanszy
> i jedyny na swiecie? Podobnie, jak rozmowy LOKALNE?
Spotkalem sie. Podobnie jak ze stwierdzeniem, ze Internet stworzyl Bill
Gates.
Ale ani jedno, ani drugie stwierdzenie nie jest IMHO az tak zakorzenione w
swiadomosci uzytkownikow sieci, zeby uznac je za mit...
Ile osob naprawde w to wierzy??? (w najtansze rozmowy w Polsce i w Internet
stworzony przez BG).

***W ceny rozmow lokalnych? Pewnie nie wiecej niz 95%.
(Nie dam sie wciagnac w Gates'a - czyli w bambuko.)

[...]
> Kto mowi o cenach rozmow na DLUZSZE dystanse?
Nikt. Ja tez mowilem o lokalnych. Pare razy pojawialo sie juz w sieci (m.in.
tutaj) zestawienie cen rozmow lokalnych w roznych krajach - i jasno bylo z
niego widac, jakie sa te rozmowy w Polsce...

***Bardzo zaluje, ze przegapilem. A musialo byc calkiem niedawno,
bo nasze ceny przestaly byc najnizsze od jesieni, a na
wieksza skale - od konca roku.
A moze zapodasz choc kierunek poszukiwan dla
odnalezienia tamtych enuncjacji? Byc moze robie
niepotrzebna robote...

> Co do zyskownosci 0202122 bylbym (i bylem) ostrozny.
> Nie majac wystarczajacych danych - trudno to ocenic.
> Nie ma nigdzie nawet sladu danych o tym, jakie sa koszty
> i miody na tej operacji.
Obijaja mi sie po glowie jakies stare dane prezentowane gdzies przez
dyr. Kepkowicza, bodajze tak nieco ponad rok temu... Ale nawet w tej chwili
sobie nie przypomne rzedu wielkosci, o jakich kwotach byla mowa, poza tym,
ze
bylo to sporo... :-(

***Jak to bylo z podchodzeniem do tego, co mowi TePSA? :-)
Figury finansowe innych telecomow sa raczej przykre.
Mimo pokrywania ich cross-subsydiowaniem.
To pozwala formulowac EuroISPA wniosek o pozbawienie
telecomow prawa do swiadczenia uslug dostepowych
(po co maja biedaczki dalej tracic szmal podatkowy?)

Pozdrawiam,

Moi