Re: Marzenie

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 13 Jan 1999 - 02:16:12 MET

Maciek Sniezek napisał(a) w wiadomoœci: <77feqo$do_002_at_fuw.edu.pl>...
>Ja tylko z kamyczkiem do sprawy protestow userzy <=> TPSA. Bardzo bym
>chcial, zeby kiedys jakas grupa, zamiast domagac sie jakichs zupelnie
>nierealnych zmian poprosila w koncu szanownego naszego pol-monopoliste o
>zainstalowanie kilkudziesieciu dodatkowych modemow w kazdym wiekszym
>miescie.

Ja zas tylko chcialbym, zeby pewne grupy, zamiast protestowac
przeciw protestowi, ktory nie protestuje w sprawie ich protestow,
 same zaczely protestowac, by wyprotestowac sobie swoj protest
samemu.
Poza tym, zawsze mozna sie przylaczyc i pomoc w formulowaniu
postulatow.

>Szczerze mowiac mam w tej chwili gdzies ile place za impuls, a w kazdym
>razie ta sprawa jest niczym w porownaniu z nieziemskimi problemami przy
>probach polaczenia sie z 0202122. I naprawde bylbym calkowicie
>uatysfakcjonowany (moze nawet wyslalbym komus kwiaty), gdybym o godzinie
>10:00 i 22:00 nie musial czekac dluzej niz kilka minut. A kiedy czas
>ten wydluza sie do 45 minut, a liczba prob do okolo 100, nie tylko trace
>w ten sposob cenne minuty, ale rowniez nerwy i co bardziej wrazliwy na
>sile fizyczna sprzet z zasiegu reki.

Jesli nie przywiazujesz wagi do ceny impulsu, bo Cie na to stac,
czemu nie skorzystasz z ISPs (zakladam, ze skoro masz problem
z polaczeniem, to bytujesz w duzej aglomeracji, gdzie jest multum
ofert).
Jesli zas korzystasz wylacznie z poczty e-mail, to prosilbym nie
mylic tego z Internetem.

>P.S. A moja milosc to pan telefonistek z "nie ma takiego numeru",
>"polaczenie nie moze byc zrealizowane" i "kierunek zajety" jest w tej
>chwili ogromna :)

Uwazaj! Milosc do Jadwigi Magnetofon pochlonela juz
wiele ofiar :-)

Pozdrawiam,

Moi