Marzenie

Autor: Maciek Sniezek (msniezek_at_medianet.pl)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 13:22:48 MET

Czesc,

Ja tylko z kamyczkiem do sprawy protestow userzy <=> TPSA. Bardzo bym
chcial, zeby kiedys jakas grupa, zamiast domagac sie jakichs zupelnie
nierealnych zmian poprosila w koncu szanownego naszego pol-monopoliste o
zainstalowanie kilkudziesieciu dodatkowych modemow w kazdym wiekszym
miescie.

Szczerze mowiac mam w tej chwili gdzies ile place za impuls, a w kazdym
razie ta sprawa jest niczym w porownaniu z nieziemskimi problemami przy
probach polaczenia sie z 0202122. I naprawde bylbym calkowicie
uatysfakcjonowany (moze nawet wyslalbym komus kwiaty), gdybym o godzinie
10:00 i 22:00 nie musial czekac dluzej niz kilka minut. A kiedy czas
ten wydluza sie do 45 minut, a liczba prob do okolo 100, nie tylko trace
w ten sposob cenne minuty, ale rowniez nerwy i co bardziej wrazliwy na
sile fizyczna sprzet z zasiegu reki.

P.S. A moja milosc to pan telefonistek z "nie ma takiego numeru",
"polaczenie nie moze byc zrealizowane" i "kierunek zajety" jest w tej
chwili ogromna :)

Pozdrawiam,

--
msniezek_at_medianet.pl - | --- "Są takie chwile w życiu żółwia, --