Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Moi (Moi_at_w.pl)
Data: Wed 13 Jan 1999 - 02:16:16 MET

Michal Rok napisał(a) w wiadomoœci: <369B322C.2A4B225F_at_waw.pdi.net>...
>Nie mam takich cyfr, bo nie mam skad ich miec. Ale teze ze 0% kosztow
>zalezy od minut bardzo latwo obalic - eksploatacja laczy
>miedzycentralowych musi cos kosztowac, wiec skoro zgodziles sie ze
>miedzymiastowe nie musza byc za darmo, to i lokalne nie powinny byc (a
>ile powinny kosztowac to juz inna sprawa).

Godze sie z zasadnoscia taryfikacji rozmow miedzymiastowych,
bo korzystaja (rowniez) z dodatkowej struktury, ktora kosztuje
dodatkowe pieniadze. Ale pamietajmy, ze polaczenia MM
nie maja wiele wspolnego z intencja ustawodawcy wprowadzajacego
pojecie uslugi powszechnej z powodow spolecznych.

>IMHO idziemy w strone normalnosci - swiadczy o tym chocby fakt, ze od
>nowego regulaminu tpsa zerwano wreszcie z zasada, ze TPSA realizuje
>zamowienia na linie w kolejnosci zgloszen, i nareszcie mozna kierowac
>sie rozsadkiem ekonomicznym :)

Zatem chyba to ja jestem nienormalny :-(

Pozdrawiam,

Moi