Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: Michal Rok (mrok_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 12 Jan 1999 - 12:29:48 MET

hej

Moi wrote:

> Prosimy o rozwiniecie tej mysli i podanie szczegolow (cyfry).

Nie mam takich cyfr, bo nie mam skad ich miec. Ale teze ze 0% kosztow
zalezy od minut bardzo latwo obalic - eksploatacja laczy
miedzycentralowych musi cos kosztowac, wiec skoro zgodziles sie ze
miedzymiastowe nie musza byc za darmo, to i lokalne nie powinny byc (a
ile powinny kosztowac to juz inna sprawa).

> A nie bierzesz pod uwage, ze El-Net bierze tyle byc moze
> dlatego, ze i tak to konkurencyjne dla TePSY (ja od reki biore
> taki ryczalt).
> Poza tym, gdyby choc malenki sygnal z TePSY, ze idziemy
> w strone normalnosci. A tu, albo mam sp...lony odbiornik, albo
> te sygnaly wskazuja na podroz w zupelnie odwrotna strone.

IMHO idziemy w strone normalnosci - swiadczy o tym chocby fakt, ze od
nowego regulaminu tpsa zerwano wreszcie z zasada, ze TPSA realizuje
zamowienia na linie w kolejnosci zgloszen, i nareszcie mozna kierowac
sie rozsadkiem ekonomicznym :)

pozdrowionka

Michal

--