Re: Pytanie do fachowcow (i monopolisty)

Autor: J.F. (jfox_at_friko6.onet.pl)
Data: Wed 13 Jan 1999 - 01:54:19 MET

On Tue, 12 Jan 1999 14:47:06 +0100, Michal Rok wrote:

>Nie powiedzialem jaki to obszar :)

Zdaje sobie sprawe ze warszawka duzo wieksza, ale nei wiedzialem ze az
tak :-)

>Jasne. Ale wprowadzenie ryczaltu doprowadzi do tego, ze za miesiac cala
>siec sie zatka.

Dosc prawdopodobne. Ale tez nie tak pewne - IRC pasma nie obciaza,
waskie gardlo zagraniczne juz zapchane sieci krajowej nie przeciazy
:-) Tyle ze do modemu TPSA nie da sie dodzwonic :-(

Ale w koncu przeciez o to chodzi zeby mniej placic i wiecej modemowac
:-)

>Pierwsze slysze...

Ze gdzies sie placi za kazde polaczenie - podobno w NY. Ze mozna sobie
ryczalt kupic? Tam podobno jest tyle taryf i opcji ze to wcale nie
dziwne..

>Ja slyszalem ze jeszcze zaden telekom sie na to nie zdobyl, a PUC nie
>moze zmusic do obnizenia wczesniej zaakceptowanej stawki.

Co do ISDN to sam widzialem cennik na nynex z 1c/minute/kanal64.
Miesiace minely .... cennik zniknal z www, a altavista nie potrafi
wyszukac zadnej ceny z cennikiem, tylko sprawozdania z negocjacji o
ceny pomiedzy xxx users group a xxxx Bell. Negocjacje oczywiscie
polegaly na przekonaniu sedziego yyyy prowadzacego sprawe ktora strona
ma racje :-)

J.