Re: Bez komentarza...

Autor: I.r. tete (telefony_at_radiolink.net)
Data: Sun 10 Jan 1999 - 00:19:36 MET

rudy102 wrote:

> [...]
>
> +AD4-
> +AD4APg- a generalnie amerykanie sie na tym nie znaja.
> +AD4-
> +AD4-Szczegolnie te glowy w Intel czy SUN.:)))
> Te wyjatki potwierdzaja tylko regule. Nie powiesz mi ze wszyscy amerykanie
> pracuja w Intelu i Sun'ie. Mowie tu generalnie o calej populacji amerykanow.
> Przecietny amerykanin nie umie skonfigurowac swojego komputera. Dziwne.
> Niestety tak jest, a przynajmniej takie mam doswiadczenia. Dla mnie tez jest
> dziwne ze w USA sa analfabeci, ale sa i to w procencie, ktory zrobil na mnie

O ile idziesz, że prędzej wymiękniesz, niż przekonasz inteligentnymi agrumentami
slawomira? Nie denerwuj się, jemu zrobili taki brainwashing w szkole, że nawet LSD
nie pomoże.

Nie zapomnij dodać, że chodzi o wtórnych analfabetów, bo ci zaraz slawomir zacytuje
jakieś badania porównawcze na dzieciach w wieku lat 12 w Polsce i USA. Nie, tu chodzi
procent dorosłych, którzy ukończyli edukację na poziomie co najmniej podstawowym, a
którzy nie potrafią udowodnić, że rozumieją tekst na poziomie gazetowym.

> pat

LMB

PS Zresztą jak jesteś w temacie ameryki - to proponuję posłuchać/poczytać tekstów
zespołu Ministry, zanim nie zginą w wypadku samochodowym. "Don't bother reading, just
take a look" - cytacik.

--
http://www.tattoo.w.pl