Re: Bez komentarza...

Autor: rudy102 (rudy102_at_free.polbox.com)
Data: Mon 04 Jan 1999 - 03:30:03 MET

+AD4-
+AD4APg-No wlasnie, jeszcze dochodzi konfiguracja, kara dzwiekowa, modem, czesto
+AD4APg-kamera. to wszystko musi chodzic,
+AD4-
+AD4-Jaka konfiguracja?

Nie wiesz? Przeciez to sie konfiguruje. CHyba mi nie powiesz ze PnP zalatwia
wszystko?

+AD4-
+AD4APg- a generalnie amerykanie sie na tym nie znaja.
+AD4-
+AD4-Szczegolnie te glowy w Intel czy SUN.:)))
Te wyjatki potwierdzaja tylko regule. Nie powiesz mi ze wszyscy amerykanie
pracuja w Intelu i Sun'ie. Mowie tu generalnie o calej populacji amerykanow.
Przecietny amerykanin nie umie skonfigurowac swojego komputera. Dziwne.
Niestety tak jest, a przynajmniej takie mam doswiadczenia. Dla mnie tez jest
dziwne ze w USA sa analfabeci, ale sa i to w procencie, ktory zrobil na mnie
wrazenie.
pat